روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۱ آذر - شماره 4255

 مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی خبر داد:

چهار هزار و ۵۰۰ متر به سرانه ورزش  استان مرکزی اضافه شد

 اراک – فرناز امیدی:  مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با بهره‌برداری از چهار زمین چمن مصنوعی روستایی چهار هزار و ۵۰۰ متر به سرانه ورزش این استان اضافه شد.
عابد حقدادی در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی کردیجان شهرستان آشتیان به مناسبت هفته بسیج، افزود: با اضافه شدن این فضاهای ورزشی، سرانه ورزش در استان مرکزی به حدود یک متر رسید و چندین طرح ورزشی دیگر این استان نیز در روزهای آتی به بهره برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: این چهار زمین چمن مصنوعی در روستاهای کردیجان آشتیان، دودهک دلیجان، علیشار زرندیه و چهره‌قان کمیجان بهره‌برداری شده‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: برای افتتاح این زمین‌های چمن مصنوعی روستایی ۲۰ میلیارد ریال از منابع وزارت ورزش و جوانان و معادل همین میزان از محل دهیاری ها، شوراهای اسلامی و خیران برای اجرای زیرسازی هزینه شده است.
حقدادی افزود ۱۵ میلیارد ریال از منابع استانی و ملی برای تکمیل کف پوش‌های چهار سالن ورزشی این استان در شهرستان‌های دلیجان، کمیجان، فراهان و تفرش هزینه شده است. وی ادامه داد: استخر شنای شهرستان محلات نیز با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال و استخر شنای شهرستان زرندیه با حدود یک میلیارد ریال بازسازی شده و ظرف چند روز آینده در اختیار جامعه ورزش استان مرکزی قرار می‌گیرد. مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سالن های ورزشی غینر شازند و دستجان فراهان نیز در مراحل نهایی تکمیل است و به زودی این ۲ سالن ورزشی چند منظوره افتتاح می‌شوند. حقدادی بیان کرد: سالن ورزشی سه هزار نفره اراک که حدود ۴۰ میلیارد ریال از منابع سفر رئیس جمهوری به آن اختصاص یافته با شتاب خوبی در حال تکمیل است و امید است با تامین منابع مورد نیاز سال آتی این طرح به بهره‌برداری برسد. وی درپایان خاطرنشان کرد: استان مرکزی دارای ۸۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف است که از این تعداد حدود ۲۴ هزار نفر دختران و زنان ورزشکار هستند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه